برندسازی برای ایران به هدف جذب گردشگر - موزیک و خبر وبلاگ

موزیک و خبر وبلاگ
ورود شما به موزیک و خبر وبلاگ را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .

نويسندگان
علی بابازاده
موضوعات وب
دانلود(۱٩)
آهنگ(۱٩)
موزیک(۱٠)
عکس(٧)
بهار(٧)
خبر(٦)
دانلود آهنگ(٦)
آهنگ جدید(٥)
الف(٥)
جدید(٥)
فوتبال(٤)
هنر(٤)
ایران(٤)
گزارش(٤)
خبری(٤)
متن آهنگ(٤)
دانلود کتاب(۳)
نیوز(۳)
متن(۳)
بدن(۳)
کتاب(۳)
فیلم(۳)
تصاویر(۳)
دولت(۳)
المپیک(۳)
سیاسی(٢)
رژیم(٢)
کتاب خوانی(٢)
شادمهر(٢)
نقل(٢)
جهان(٢)
تیم(٢)
پونک(٢)
امیر تتلو(٢)
تتلو(٢)
واکنش(٢)
ریو(٢)
دانلود آهنگ جدید(٢)
بهار نیوز(٢)
حامد همایون(٢)
دانلود موزیک(٢)
آهنگ جدید حامد همایون(۱)
دانلود آخر شب(۱)
آهنگ همایون(۱)
بهار خبر(۱)
به گزارش(۱)
مثل شیر(۱)
سیروان(۱)
اردلان طعمه(۱)
حالم بده(۱)
مهدی احمدوند(۱)
مهدی جهانی(۱)
متن موزیک(۱)
آلامتو(۱)
مگه(۱)
جشنواره کتاب(۱)
داعش(۱)
گرام(۱)
متن آهنگ جدید(۱)
میگنا(۱)
عشق چیز عجیبیه جدا(۱)
مسعود صادقلو(۱)
غذایی(۱)
نود(۱)
یوفا(۱)
خسروی(۱)
فال روزانه(۱)
ملل(۱)
موزیک جدید(۱)
علیشمس(۱)
سابق(۱)
سیروان خسروی(۱)
تکست آهنگ(۱)
وارث(۱)
پزشکی(۱)
خارجی(۱)
دفاع(۱)
قاب عکس(۱)
آخر قصه(۱)
مسلمان(۱)
رفسنجانی(۱)
کشور(۱)
آلمان(۱)
همایون(۱)
کامران و هومن(۱)
درمان(۱)
بازیگر(۱)
دوباره عشق(۱)
مگه میشه(۱)
خرید کتاب(۱)
لاغری(۱)
میهن(۱)
تنهام(۱)
خارج(۱)
نیمه گمشده(۱)
شکم(۱)
بلاگ(۱)
بازیکن(۱)
سینما(۱)
اقتصاد(۱)
ورزشی(۱)
هاشمی(۱)
مسجد(۱)
اخبار(۱)
ورزش(۱)
اسلام(۱)
مرگ(۱)
جشنواره(۱)
اجتماعی(۱)
گوشی(۱)
پزشک(۱)
رئیس(۱)
کنکور(۱)
سلامت(۱)
بیماری(۱)
آمریکا(۱)
ایرانی(۱)
غذا(۱)
بیوگرافی(۱)
قیمت(۱)
تبلیغات


برندسازی برای ایران به هدف جذب گردشگر
ساعت ۱:۳٠ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/۸/۱٤   کلمات کلیدی: برندسازی ،گردشگر ،هدف ،جدید

برندسازی برای ایران به هدف جذب گردشگر

پیش از این اظهارات، سیدمحمد بهشتی، رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی در مصاحبه‌ایخود را به عنوان مامور انجام برندسازی برای جذب گردشگر معرفی نموده و برای تاکید بر اهمیت موضوع آن را به کشف قاره‌ی آمریکا توسط «کریستف کلمب» تشبیه کرده است. با این نقل‌قول‌ها به نظر می‌رسد خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به برندسازی تمایل پیدا کرده است، در این راستا توجه به نکات زیر ضروری به نظر می‌رسد:

برندسازی جغرافیایی از تخصص‌های برندسازی است و یکی از مهمترین اهداف آن تقویت صنعت گردشگری می‌باشد. به طور خلاصه می‌توان گفت برندسازی برای ایران یعنی آنکه برداشت مردم دنیا از شنیدن نام ایران را به سمت برداشتی مثبت و متمایز هدایت کنیم. چیزی که باعث پیچیدگی و سخت بودن برندسازی جغرافیایی می‌شود آن است که می‌بایست همه ی مردم محدوده ی جغرافیایی را برای ساخت برند یکدل و یکپارچه نمود. این میزان از پیچیدگی در “برندسازی برای یک شرکت” و یا “برندسازی شخصی” وجود ندارد. به بیان دیگر تکیه بر علم برندسازی برای ساخت یک برند جغرافیایی کافی نیست بلکه باید از علم رهبری نیز در این زمینه بهره جست. بنابراین مسئولین نباید توقع داشته باشند که این امر چونان “کشف قاره ی آمریکا” به سادگی و به یک باره اتفاق بیافتد.

نتیجه: برنامه ی برندسازی جغرافیایی باید جامع بوده و نقش مردم را نیز پوشش دهد.

 



ه نظر می‌رسد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مناسب ترین گزینه برای پیشنهاد و پیگیری امر برندسازی ملی باشد؛ اما آیا این سازمان می‌تواند به تنهایی ذهنیت مردم دنیا از ایران را بهبود بخشد؟ چنین امری محال است. به عنوان مثال شاید نقش وزارت امور خارجه در برندسازی ملی بسیار پررنگ تر از نقش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باشد. اظهارات و اقدامات رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر شخصیت‌های سیاسی در حوزه مسائل بین المللی، واکنش هایی را در میان سیاست مداران و رسانه‌های سایر کشورها ایجاد می‌کند و ذهنیت مردم دنیا در مورد ایران تحت تاثیر آن واکنش‌ها تقویت شده و یا تغییر می‌نماید؛ فراموش نکنیم که در برندسازی آنچه دیگران در مورد برند می‌گویند مهمتر از چیزی است که خودمان در مورد برندمان می‌گوییم. اگر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همه ی عزم خود را برای برندسازی ملی جزم کند اما از سوی دیگر، سایر مسئولین زمینه ساز بدگویی رسانه‌های بین المللی بر علیه ایران شوند، نتایج تلاش ها کم اثر و ناپایدار خواهد بود.

نتیجه: برنامه برندسازی جغرافیایی باید فراسازمانی بوده و همه مسئولین نسبت به آن متعهد باشند.


پيوندهای روزانه
امکانات وب